Zoek een land, plaats, accommodatie of activiteit

Zoek

 

Toon alleen beoordelingen met...

Gezelschap

Advertenties



Home > Egypte > Egypte > Sharm el Sheikh > Hotel Melia Sharm Resort*****

Hotel Melia Sharm Resort*****
7 beoordelingen

 
Gemiddeld totaalcijfer: 8.2

De score is gebaseerd op de cijfers voor algemene indruk, waarbij nieuwe beoordelingen zwaarder wegen dan oudere beoordelingen
sluiten

Beoordeling Hotel Melia Sharm Resort*****

Algemene waardering8,2
Ligging7,7
Service8,9
Eten7,7
Kamers7,7
Kindvriendelijkheid8,3
Prijs/kwaliteit8,0

Heeft u Melia Sharm Resort***** bezocht?

Voeg uw beoordeling toeVoeg foto's toeStel een vraag
Hoe komt dit Hotel aan zo`n hoge waardering
A.C. van Zundert
2013 mei - 2013 juni
met partner
1 juli 2013
Ligging: 5
Service: 9
Eten: 5
Kamers: 5
Prijs/kwaliteit: 5
Algemene waardering
5

Op de plaatjes en Video ziet dit hotel er prima uit, niets is minder waar allereerst het zwembad in de 3 weken dat wij er waren is dit 1 keer schoon gemaakt, dikke bruine aanslag op de tegeltjes, tegeltjes liggen los in het bad met scherpe randen, de badkamer daar zit dikke schimmel op de kitnaden rondom het bad, niet alleen bij ons in meerdere kamers, het eten is ook niet alles lauw en niet warm, en om de koffie bij het ontbijt moet je bijna smeken.
kortom niet voor herhaling vatbaar, totaal niet hygiënisch

relaxed
arthur en elles steenmeijer- de goeij
2013 - 2013
met partner
1 mei 2013
Ligging: 8
Service: 9
Eten: 8
Kamers: 9
Kindvriendelijkheid: 8
Prijs/kwaliteit: 10
Algemene waardering
9

Mooi hotel. Bekwaam personeel. Verschillede manieren van vakantie vieren. Grote afdeling voor jonge vakantievierders, kleinere rustge sectie en heel klein VIP gedeelte ( de moeite waard !!!)

upgrade naar Level.
Arthur vraagt:
16 november 2012

Pas op de plek van bestemming beseften we dat bij Melia Sharm ook gekozen kon worden voor een Level kamer. Dat is een upgrade naar extra service met talloze extra's.
Dat is ons super bevallen en het is echt een aanrader. Zijn er mensen die dezelfde ervaringen hebben? ( keuze voor upgrade naar Level)

magda antwoordt:
5 maart 2013

wij zijn vorig jaar in mei geweest en wij hadden kamer met zeezicht geboekt bij Neckermann en kregen toen we aankwamen een kamer in de Level met nodige extra's erbij. Het viel ons wel op dat het allemaal Belgen waren dat ze in de Level hadden gestoken. Het hotel was juist goed door de level anders was het echt veel te druk en service niet vriendelijk. Bij de level heb je je eigen serveerder en eigen ruimte voor ontbijt en lunch. Echt heerlijk. Eten 's avonds is zelfde als anderen en niet zo lekker.

We gaan zo snel mogelijk weer.
El
2012 oktober - 2012 november
met partner
16 november 2012
Ligging: 9
Service: 10
Eten: 9
Kamers: 9
Kindvriendelijkheid: 8
Prijs/kwaliteit: 10
Algemene waardering
10

Vooral de klantvriendelijkheid is super.
Kies voor een upgrade naar LEVEL: De moeite waard. Pakket aan rust, persoonlijke service en allerlei verrassende extra's.

geweldig
Arthur
2012 november - 2012 november
met partner
14 november 2012
Ligging: 9
Service: 10
Eten: 9
Kamers: 9
Kindvriendelijkheid: 9
Prijs/kwaliteit: 10
Algemene waardering
10

Super personeel. Alles is bespreekbaar. Gezellig en goed eten. All inclusive betekent ook all inclusive. Heerlijk eweek gehad.

Sharm Resort
Ad van de Plas vraagt:
11 oktober 2012

Wij hebben voor 30 november dit hotel geboekt. Nu lees je hier dat de kamers niet schoon waren, maar bij Sunweb staat dat de kemers, linnen en handdoeken iedere dag ververst worden.Wij hebben negatieve ervaringen gehad in Turlijke en hopen dit niet nog een keer mee te hoeven maken. Wie kan ons hier een antwr°oord op geven?? Alvast dank hiervoor.

zona antwoordt:
21 oktober 2012

wij waren hier in julli hadden bij aankomst bloed in de lakens een andere kamer gekregen daar stonden nog etens resten van andere mensen heb niet de indruk gehad datwij in die2 weken schoon bedden goed hebben gehad er ligt een kaartje op de kamer moet op de handdoeken leggen voor nieuwe te krijgen moet ook op het bedden goed maar je kan het maar 1keer per dag gebruiken wij gaan hier nooit meer naar toe heb nog nooit zo een bende in egypte meegemaakt

A. antwoordt:
30 november 2012

Geen schoon beddegoed in 2 weken is niet mogelijk. Ik begrijp niet dat klager daar niet iets van gezegd heeft. Melia Sharm is een uitstekend hotel. Vraag naar Ekaterina van Guest Relations. Zij behandelt elke vraag met heel veel zorg.

Lees nog 1 antwoord
dit nooit meer
zona
2012 juli - 2012 juli
met partner
13 augustus 2012
Ligging: 5
Service: 4
Eten: 4
Kamers: 4
Prijs/kwaliteit: 2
Algemene waardering
5

zijn vaker in egypte geweest maar dit was een van de mindere hotels die wij hebben gehad het was gewoon smerig bij het zwembad kamer was helemaal niet schoon bij aankomst bloed in de lakens vragen om nieuw bedden goed komt in orde dus niet eten was ook niks voor die prijs kan je wel wat anders krijgen wij dus nooit meer

Een topper een aanrader!
2012 juni - 2012 juni
met vrienden
1 juli 2012
Ligging: 10
Service: 10
Eten: 10
Kamers: 10
Prijs/kwaliteit: 10
Algemene waardering
10

Geweldig goed hotel. Het hotel, alle medewerkers zijn zo service gericht. Je merkt dat de managers goed zijn voor het personeel. Ze vinden het plezierig om in dit hotel te werken en dat werkt door in de goede service die zij bieden. Receptie, house keepeing, guest relation allemaal heel plezierig. U vraagt en zij regelen het voor e. Je bent hier echt een gast van et hotel. Arts aanwezig. Wij kregen een updrade naar een level room. Dat was heerlijk! Moor rif voor de deur! Zelfs 2 middagen dolfijnen! Dit hotel bevelen wij zeker aan!

perfecte service, mooie rif, rustig gelegen
Nicole
2012 juni - 2012 juni
met partner
6 juni 2012
Ligging: 8
Service: 10
Eten: 9
Kamers: 8
Prijs/kwaliteit: 9
Algemene waardering
9

Heel fijn hotel. Ga graag nog eens hier naar toe. Buiten het hotel is niets te doen. Het ligt wel dichtbij Soho Square, luxe winkelcentrum zonder lastige verkopers. winkels op 15 min. met hotelbus. Hoofdrestaurant is perfect. Voor specialiteitenrestaurants moet je bijbetalen. Wij hebben geen behoefte gehad om ergens anders te eten. Het hoofdrestaurant heeft een terras met uitzicht op zee. personeel is superaardig. Kamers worden goed schoongemaakt, 2 keer per dag schone handdoeken en schone lakens zo vaak als je wilt. Veel Russen en Polen maar geen enkele last van ze. Geen overvolle borden of dronken gasten. Weinig Nederlanders. Mooi rif. Genoeg ligbedden vrij aan het zwembad of strand rond 10 uur.

Geef hier uw beoordeling van Hotel Melia Sharm Resort*****

Lees hier de spelregels

Wij zijn benieuwd naar uw beoordeling

Algemene waardering
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Ligging
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Service
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Eten
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Kamers
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Kindvriendelijkheid
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.
Prijs/kwaliteit
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
n.v.t.

Omschrijving in een paar woorden:

Toelichting:
Minimaal aantal karakters: 50
Resterende karakters: 900

Reisperiode:
Aankomst datum
 

Vertrek datum
 

Reisgezelschap:

Naam:

E-mail:

E-mail zichtbaar voor andere bezoekers

Ik wil de nieuwsbrief ontvangen

Ik ga akkoord met de spelregels en voorwaarden





Vakantie artikelen | Vakantie links Naar boven | Home

 

Bekeken en bewaard

Foto's Hotel Melia Sharm Resort*****



Onafhankelijkheid

VakantieReisWijzer is volledig onafhankelijk. Sommige touroperators sponsoren onze site maar hebben geen invloed op uw reacties.Disclaimer

Redactie

Ontbrekende accommodaties
Bent u op vakantie geweest en wilt u uw reactie geven, maar staat uw accommodatie niet op VakantieReisWijzer?Meld ontbrekende accommodaties


Ontbrekende activiteit of bezienswaardigheid
Ontbreekt er een activiteit of bezienswaardigheid op VakantieReisWijzer? U kunt deze hier toevoegen.Meld ontbrekende activiteit of bezienswaardigheid


Contact
Heeft u vragen of opmerkingen over VakantieReisWijzer?Neem dan hier contact op

2014-09-03 04:06:13
1.187 sec

*